Monday, August 6, 2007

Tahniah Oag...


Tahniah kepada Oag yang mewakili malaysia untuk Ikon, aku tak tau pon apa benda pertandingan nih, tapi member aku yang ada astro kat umah dia cakap OAG menang..Aku pon search la video pasal OAG sempena event Ikon tu...Video yang aku dapat pasal eventu ialah, diorang membawa kan lagu popular diorang pada zaman 90an dulu, 60's tv. Memang best la lagu ni pada zaman dia...Masa diorang bawak dalam Ikon pon sedap, Dengan Radhi pakai songkoknya, ngan trademarknya yang Slumber atas pentas....Band lain aku tak tengok sangat, ada pon May, tapi hampeh, performance biasa je, takde apa yang menarik..
Memang layak la OAG menang, aku harap diorang menang gak pas ni, sebab aku dengar pasni bertanding ngan band Indonesia dan Philipines. OAG, aku harap korang tunjukla sesuatu kat orang2 Malaysia yang tak memahami Muzik korang dan yang tak terbuka menilai muzik.

Rock on OAG!

No comments: